Nova andaina

Esperamos que este blog sexa do voso agrado e que o disfrutedes.

sábado, 6 de junio de 2026

Lectores

Os alumnos de 1º e 2º de Primaria disfrutando na biblioteca.



No hay comentarios:

Publicar un comentario