Nova andaina

Esperamos que este blog sexa do voso agrado e que o disfrutedes.

jueves, 18 de junio de 2026

Festival de fin de curso

 Hoxe é o penúltimo día deste curso escolar e non podía ser menos que dado que temos uns artistas en Secundaria, sacar partido deles e organizar un pequeno gran festival.....

Noraboa artistas!!!!!!!






No hay comentarios:

Publicar un comentario