Nova andaina

Esperamos que este blog sexa do voso agrado e que o disfrutedes.

miércoles, 22 de junio de 2016

Carta dun neno e dunha nena para animar á lectura



Para papá e mamá:

Vós queredes que aprenda a ler moi pronto e que me guste a lectura, porque sabedes que esa é a base da aprendizaxe. Eu tamén quero que saibades que lendo xuntos podemos transformar o salón nun misterioso Castelo, o corredor nun barco pirata, ou a miña habitación nun gran bosque encantado…, pero necesito da vosa axuda para poder converterme nun gran lector e lectora. Por iso:

  • Gustaríame que dispuxérades dun tempo para ler conmigo todos os días, e que me animárades para que eu tivera tempo para ler en silencio, en solitario.
  • Encántame escoitar a vosa voz. Contádeme lendas, contádeme contos, dicídeme adiviñas...
  • Adoro os momentos nos que me escoitades cando vos conto historias dos libros que estou lendo.
  • Levádeme ás librerías para mirar os libros de todo tipo e acompañademe as bibliotecas para participar nas actividades e para axudarme a seleccionar os libros que vou ler.
  • Non vos esquezades de regalarme algún libro.
  • E sobre todo, non deixedes as miñas dúbidas sen resposta.

           GRAZAS mamá! GRAZAS papá!.............

POR LERNOS







No hay comentarios:

Publicar un comentario